Czy wiesz, że…
- PLUS BANK S.A. to bank ze 100% polskim kapitałem.
- PLUS BANK S.A. to bank, który posiada ponad 25 letnią tradycję (w latach 1991 – 2013 był obecny na rynku, pod nazwą INVEST BANK S.A.).
- PLUS BANK S.A. posiada blisko 100 Oddziałów Operacyjnych, zlokalizowanych w największych miastach Polski oraz ponad 100 Placówek Partnerskich.
- PLUS BANK S.A. znajduje się w jednej grupie kapitałowej ze spółkami: Plus - operator sieci komórkowej; Polsat - największa polska telewizja komercyjna; Cyfrowy Polsat - największa cyfrowa platforma satelitarna w Polsce; Teleaudio; Ipla.
- PLUS BANK S.A. realizuje styl zarządzania oparty na osobistej odpowiedzialności i zaangażowaniu pracownika, w bardzo przyjaznej atmosferze pracy, przy wsparciu bardziej doświadczonych pracowników.
- PLUS BANK S.A. zapewnia swoim pracownikom wstępne szkolenia stanowiskowe i rozwój zawodowy.
- PLUS BANK S.A. preferuje awansowanie na stanowiska kierownicze i dyrektorskie w sieci sprzedaży Kandydatów pochodzących z wewnątrz Banku tj. doświadczonych i efektywnych Opiekunów i Doradców Klienta.
Jeżeli chcesz rozwijać się razem z nami, w przyszłości zostać cenionym pracownikiem prężnie działającej instytucji finansowej złóż aplikację na stanowisko:
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: mazowieckie
Aplikuj do PLUS BANK S.A., gdzie:
- zdobędziesz doświadczenie zawodowe i nowe umiejętności,
- otrzymasz możliwość rozwoju i awansu,
- poznasz specyfikę pracy w bankowości,
- staniesz się członkiem młodego i dynamicznego zespołu,
- będziesz mógł poczuć satysfakcję finansową z realizacji wyznaczonych przez przełożonych celów sprzedażowych.
Opiekun Klienta w PLUS BANK S.A.:
- stanie się członkiem społeczności pracowników sektora finansowego,
- otrzyma profesjonalne szkolenie adaptacyjne i stanowiskowe,
- będzie miał wyznaczane indywidualne cele sprzedażowe, za których realizację otrzyma atrakcyjną premię prowizyjną,
- nauczy się jak aktywnie pozyskiwać nowych Klientów,
- zdobędzie umiejętności budowana i podtrzymywania relacji z Klientami,
- nauczy się najlepszych standardów obsługi Klienta banku,
- będzie wiedział na czym polega i jak powinna prawidłowo przebiegać obsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowych,
- nabędzie praktycznej umiejętności obsługi znanego bankowego systemu transakcyjnego.
Od Kandydatów oczekujemy:
- zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- dbania o jak najlepszą obsługę Klientów naszego Banku,
- otwartej postawy względem Klienta, zainteresowania jego potrzebami oraz gotowości do udzielania Klientom pomocy,
- zainteresowania produktami finansowymi oraz gotowości do poszerzania własnej wiedzy w tym zakresie,
- samodzielności działania i kreatywnego podejścia do zadań związanych
- z pozyskiwaniem Klientów,
- umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office),
- dbania o pozytywny wizerunek Banku.
Zaleta dodatkowa Kandydata na to stanowisko: ukończony kurs kasjera walutowo-złotowego.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe (stałe) + atrakcyjny system prowizyjny,
- pracę w miłej atmosferze,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- ciekawy system szkoleń,
- dostęp do pakietu socjalnego (pakiet medyczny, karta Multisport, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe).
Odpowiadając na ogłoszenie, uprzejmie prosimy o przysłanie aktualnego CV oraz o podanie w temacie maila preferowanego miejsca podjęcia pracy.