CRL Sp. z o. o. od 1990 roku jest wiodącą firmą na rynku usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej, ochronnej i szaf odzieżowych. Jako nieliczni oferujemy naszym klientom kompleksową, satysfakcjonującą obsługę. Naszymi najcenniejszymi aktywami są pracownicy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Opiekun klienta w terenie – Serwisant
(nie jest to stanowisko sprzedażowe)
Osoba, którą zatrudnimy będzie odpowiedzialna za:
- Nadzór, doradztwo i pomoc w realizacji usługi bezpośrednio u obsługiwanych Klientów.
- Posprzedażową opiekę nad pozyskanymi Klientami firmy w tym:
- doradztwo i pomoc w realizacji usługi;
- nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami Klienta;
- systematyczne i zgodne z ustalonym harmonogramem wizyty u obsługiwanych Klientów, w tym przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dot. odzieży od Klienta i jego pracowników;
- udział w inwentaryzacjach odzieży u Klienta;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Poszukujemy osób:
- z wykształceniem co najmniej średnim (mile widziane wyższe),
- zaangażowanych w wykonywaną pracę,
- z umiejętnością zarządzania relacjami z Klientem w tym długotrwałej współpracy,
- odpowiedzialnych za powierzone obowiązki,
- z praktyczną znajomością pakietu Microsoft Office,
- komunikatywnych, z umiejętnościami słuchania i przekonywania,
- z silną motywacją do osiągania założonych celów – potrafiących pracować samodzielnie i umiejętnie organizować swój czas w pracy,
- z prawem jazdy kat. B i doświadczeniem w prowadzeniu samochodu,
- z umiejętnością radzenia sobie ze stresem,
- nakierowanych na systematyczny rozwój siebie oraz swoich umiejętności,
- z umiejętnością szybkiego uczenia się i wykorzystywania wiedzy,
- z wysoką kulturą osobistą.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
Oferujemy:
- wynagrodzenie od 4000 tys. brutto.
- premię zadaniową uzależnioną od stopnia realizacji celów,
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- szkolenia wprowadzające,
- wszelką pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków oraz wsparcie ze strony przełożonego,
- elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
- system szkoleń podnoszący kompetencje,
- jasną ścieżkę rozwoju opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
- możliwość awansu w strukturach firmy,
- samochód służbowy wraz z innymi narzędziami pracy.