specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Zakres zadań: Realizacja indywidualnych budżetów sprzedażowych: -proaktywne rozwijanie sprzedaży u Klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb Klientów, -proaktywny rozwój sprzedaży cross-produktowej, -budowanie oraz utrzymanie relacji...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Opiekun Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: OKN/MAS
Zadania:
opieka nad klientem indywidualnym lub biznesowym,
pomoc w rozwiązywaniu problemów w j. niemieckim,
sprawna identyfikacja zapytań,
raportowanie do przełożonego,
wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
bardzo dobry język niemiecki (poziom C1),
dobry język angielski (poziom B1/B2),
doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Firma oferuje:
prywatnę opiekę medyczną,
kartę Multisport i bonus kafeteryjny,
jasną ścieżkę rozwoju i awansu,
pracę w międzynarodowej firmie i zróżnicowanym środowisku.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Zakres zadań: Realizacja indywidualnych budżetów sprzedażowych: -proaktywne rozwijanie sprzedaży u Klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb Klientów, -proaktywny rozwój sprzedaży cross-produktowej, -budowanie oraz utrzymanie relacji...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...