Ogłoszenie numer: 2033165, z dnia 2018-08-13
Jesteśmy na polskim rynku szkoleniowym już od 12 lat. Prowadzimy szkolenia z grami, szkolenia dla przemysłu, realizujemy programy rozwojowe, projektujemy gry szkoleniowe. Wśród naszych klientów są międzynarodowe korporacje, firmy produkcyjne i instytucje publiczne, w tym wiele takich, które współpracują z nami od lat. W związku z intensywnym rozwojem naszej działalności, poszukujemy nowych osób do pracy w naszym zespole ds. sprzedaży i obsługi klienta.
Opiekun Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Praca z dużymi i bardzo dużymi firmami.
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
- Wsparcie naszych klientów w realizacji ich programów rozwoju pracowników.
- Sprzedaż szkoleń, programów rozwojowych i gier szkoleniowych.
- Reprezentowanie MindLabu na targach i konferencjach.
- Przygotowywanie ofert, prowadzenie spotkań i kontakt telefoniczny z klientami.
Wymagania
- Potrafisz budować długofalowe relacje, umiesz słuchać i łatwo nawiązujesz kontakty.
- Chcesz nauczyć się specyfiki pracy z klientem biznesowym.
- Chcesz dowiedzieć się dużo o szkoleniach, rozwoju pracowników.
- Jesteś cierpliwy – widzisz siebie zdecydowanie bardziej jako opiekuna klienta niż jako sprzedawcę.
- Chcesz realnie rozwiązywać problemy klientów i potrafisz szukać optymalnych rozwiązań.
- Samodzielność to Twoja mocna strona (oczywiście po odpowiednim wdrożeniu).
- Umiesz prowadzić samochód i posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B (czasami się przyda).
Oferujemy
- Wiedzę i wsparcie – przekażemy Ci nasze know-how i pokażemy, jak pracować z klientami.
- Początkową pulę klientów, z którymi będziesz pracować - na pewno nie zaczniesz od zera.
- Miłą atmosferę – możesz na nas liczyć, spokojnie wyjaśnimy Ci wszystko, czego potrzebujesz.
- Pracę z przedstawicielami największych korporacji firm przemysłowych w Polsce.
- Dostęp do niezbędnego sprzętu – komputera, telefonu i (jeśli będzie potrzeba) samochodu.
- Pracę w biurze w centrum Krakowa lub Warszawy (chyba, że akurat będziesz u klienta).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.