Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.
Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów.
Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu
- Procesowanie zamówień na produkty w systemie
- Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej
- Wystawienie autoryzacji do zwrotów
- Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
- Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
- Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
- Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
- Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
- Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
- Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
- Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)- warunek konieczny
- Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym (min. B1)- warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane
- Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook
- Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP)
- Umiejętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00, od poniedziałku do piątku)
- W przypadku osoby pracującej zdalnie, gotowość do wzięcia udziału w trwającym miesiąc szkoleniu procesowym, które odbędzie się w naszym biurze w Szczecinie
- Brak okresu próbnego - umowa na czas nieokreślony od samego początku
- Możliwość pracy zdalnej
- Możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy, w biznesowym otoczeniu
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej!
- Brak "dress code'u"
- Nowoczesne miejsce pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Imprezy firmowe
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Dofinansowanie do komunikacji miejskiej
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Wiele akcji charytatywnych
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Wiele akcji charytatywnych
Aplikuj już teraz! Rekrutacja zostanie zamknięta w momencie, gdy znajdziemy odpowiedniego kandydata. Do zobaczenia!
Poznaj
Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.