Solid Security Sp. z o.o. - jedna z największych firm z branży ochrony w Polsce,
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Telefoniczna obsługa klienta
- Obsługa systemów monitorowania alarmów
- Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Oczekiwania:
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Mile widziane zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- Chęć podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy
- Umiejętność pracy w zespole
- Niekaralność
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej i stabilnej firmie
- Bezpłatne szkolenie przygotowujące do pracy
- Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
- Miłą atmosferę pracy
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.