Ogłoszenie numer: 2032854, z dnia 2018-08-17
Śląski Urząd Wojewódzki
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Miejsce wykonywania pracy:
Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie informacji o zdarzeniach, klęskach żywiołowych, katastrofach i innych zagrożeniach zgłaszanych na numery alarmowe w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych;
- Obsługa specjalistycznych urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego w celu utrzymania w stałej gotowości systemu przekazywania danych;
- Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych i akcji oraz prowadzenia medycznych czynności ratunkowych;
- Prowadzenie baz danych i baz teleadresowych (w tym między innymi dotyczących podmiotów ratowniczych) w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji zawartych w nich informacji.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca w siedzibie Urzędu;
- Praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta;
- Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy;
- Praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie;
- Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej;
- Oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne;
- Pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania
Niezbędne:
- Wykształcenie: co najmniej średnie;
- Znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym;
- Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
o ochronie przeciwpożarowej, o Policji; o systemie powiadamiania ratunkowego; - Znajomość rozporządzenia MAiC w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie szkoleń operatorów numerów alarmowych;
- Umiejętność obsługi komputera, w tym szybkie pisanie na klawiaturze;
- Umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji;
- Odporność na stres;
- Umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych;
- Umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego);
- Dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość innego dodatkowego (niż deklarowanego) języka obcego na poziomie komunikatywnym;
- Doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych;
- Doświadczenie na stanowisku operatora Call Center.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagane doświadczenie zawodowe;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.