Najnowsze oferty pracy

  • Telefoniczny Doradca Klienta (Firma Telekomunikacyjna)

    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Miejsce pracy - CHORZÓW Co będzie należało do twoich obowiązków? kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty/ usług firmy telekomunikacyjnej, weryfikacja oczekiwań i potrzeb Klienta, doradztwo oraz budowanie długofalowych relacji z Klientem.
  • Telefoniczny Doradca firmy kosmetycznej

    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   4 300 - 5 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Miejsce pracy - RUDA ŚLĄSKA Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa klienta, rozwiązywanie problemów - związanych między innymi z złożonymi zamówieniami, oferowanie dodatkowych usług dla naszych stałych abonentów. Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia – nie martw...
  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Telefoniczny Doradca Klienta (branża telekomunikacyjna)

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Częstochowa, Śródmieście)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Miejsce pracy - Częstochowa (Śródmieście) Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,...
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Croatian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej ze znajomością szwedzkiego

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Demonstracja entuzjazmu i ciepła w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umiejętność wykorzystania znajomości...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Katowice
Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Śląski Urząd Wojewódzki
Katowice
praca stacjonarna
2680 dni temu

Ogłoszenie numer: 1746961, z dnia 2017-08-18

Śląski Urząd Wojewódzki

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

Miejsce wykonywania pracy:
Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie informacji o zdarzeniach, klęskach żywiołowych, katastrofach i innych zagrożeniach zgłaszanych na numery alarmowe w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych;
  • Obsługa specjalistycznych urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego w celu utrzymania w stałej gotowości systemu przekazywania danych;
  • Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych i akcji oraz prowadzenia medycznych czynności ratunkowych;
  • Prowadzenie baz danych i baz teleadresowych (w tym między innymi dotyczących podmiotów ratowniczych) w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji zawartych w nich informacji.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca w siedzibie Urzędu;
  • Praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele
  • i święta;
  • Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy;
  • Praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie;
  • Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej;
  • Oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne;
  • Pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych;

Wymagania

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: co najmniej średnie;
  • Znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym;
  • Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji; o systemie powiadamiania ratunkowego;
  • Znajomość rozporządzenia MAC w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie szkoleń operatorów numerów alarmowych;
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym szybkie pisanie na klawiaturze;
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych;
  • Umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego);
  • Dyspozycyjność;

wymagania dodatkowe

  • znajomość innego dodatkowego (niż deklarowanego) języka obcego na poziomie komunikatywnym;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych;
  • doświadczenie na stanowisku operatora Call Center.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Telefoniczny Doradca Klienta (Firma Telekomunikacyjna)

    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Miejsce pracy - CHORZÓW Co będzie należało do twoich obowiązków? kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty/ usług firmy telekomunikacyjnej, weryfikacja oczekiwań i potrzeb Klienta, doradztwo oraz budowanie długofalowych relacji z Klientem.
  • Telefoniczny Doradca firmy kosmetycznej

    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   4 300 - 5 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Miejsce pracy - RUDA ŚLĄSKA Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa klienta, rozwiązywanie problemów - związanych między innymi z złożonymi zamówieniami, oferowanie dodatkowych usług dla naszych stałych abonentów. Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia – nie martw...
  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Telefoniczny Doradca Klienta (branża telekomunikacyjna)

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Częstochowa, Śródmieście)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Miejsce pracy - Częstochowa (Śródmieście) Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,...
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Croatian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej ze znajomością szwedzkiego

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Demonstracja entuzjazmu i ciepła w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umiejętność wykorzystania znajomości...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...