Ogłoszenie numer: 1746961, z dnia 2017-08-18
Śląski Urząd Wojewódzki
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Miejsce wykonywania pracy:
Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie informacji o zdarzeniach, klęskach żywiołowych, katastrofach i innych zagrożeniach zgłaszanych na numery alarmowe w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych;
- Obsługa specjalistycznych urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego w celu utrzymania w stałej gotowości systemu przekazywania danych;
- Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych i akcji oraz prowadzenia medycznych czynności ratunkowych;
- Prowadzenie baz danych i baz teleadresowych (w tym między innymi dotyczących podmiotów ratowniczych) w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji zawartych w nich informacji.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca w siedzibie Urzędu;
- Praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele
- i święta;
- Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy;
- Praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie;
- Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej;
- Oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne;
- Pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
Wymagania
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: co najmniej średnie;
- Znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym;
- Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji; o systemie powiadamiania ratunkowego;
- Znajomość rozporządzenia MAC w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie szkoleń operatorów numerów alarmowych;
- Umiejętność obsługi komputera, w tym szybkie pisanie na klawiaturze;
- Umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji;
- Odporność na stres;
- Umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych;
- Umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego);
- Dyspozycyjność;
wymagania dodatkowe
- znajomość innego dodatkowego (niż deklarowanego) języka obcego na poziomie komunikatywnym;
- doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych;
- doświadczenie na stanowisku operatora Call Center.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.