GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania.
Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć
w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie…
Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu - zostań współtwórcą sukcesu
Grupy Kapitałowej FARMACOL.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Operator Helpdesk
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników;
- Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń;
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji;
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych;
- Współpraca z innymi działami i zespołami IT w Polsce;
- Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Punktualność oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności;
- Silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej;
- Komunikatywność i umiejętność pracy z użytkownikiem;
- Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań;
- Intuicja i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem;
- Znajomość środowiska Microsoft Windows i aplikacji biurowych;
- Znajomość zagadnień sieciowych i protokołu TCP/IP.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej;
- Możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia;
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, pakiet zdrowotny