specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert sprzedaży produktów/usług, opracowywanie i uzgadnianie umów przychodowych, obsługa i rozliczanie umów przychodowych, prowadzenie rejestrów umów.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
OpusCapita zapewnia automatyzację procesów finansowych – zarówno w formie outsourcingu jak i usługi – dla ponad 10,000 klientów w ponad 50 krajach. Firma działa w Europie w 9 krajach, gdzie zatrudnia 2,400 specjalistów. W 2012 roku OpusCapita osiągnęła obrót na poziomie 270 mln euro. Siedziba główna spółki znajduje się w Finlandii.
W związku z intensywnym rozwojem, firma OpusCapita Sp. z o.o poszukuje kandydatów na stanowisko :
Operator Danych
Workplace: Toruń
Nr Ref.: OPD/TOR/2014
Opis stanowiska:
praca przy komputerze
praca od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym (6-14, 14-22)
Wymagania:
wykształcenie wyższe
znajomość obsługi komputera
umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
mile widziana znajomość języka angielskiego
dokładność, sumienność
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych
po wdrożeniu możliwość uzyskania premii (w zależności od jakości pracy, wydajności i zaangażowania)
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert sprzedaży produktów/usług, opracowywanie i uzgadnianie umów przychodowych, obsługa i rozliczanie umów przychodowych, prowadzenie rejestrów umów.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...