Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Operations Specialist (supplier change/billing/back office)

Operations Specialist (supplier change/billing/back office)

Axpo Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2975 dni temu
Operations Specialist (supplier change/billing/back office)
Miejsce pracy: Warszawa

The Operations Specialist will be responsible for running, ensuring quality of service and cost efficiency of the supplier change/billing/back office operations supporting the supply of power and gas to end customers in Poland.

Under supervision and in consultation with the Head Operations, she/he runs the supplier change/billing/back office in day-to-day operations.

 

Key Responsibilities Include
  • Run and develop all actions in scope of supplier change/billing/back office operations for power and gas customers
  • Support developing of processes and later in implementation them in the IT systems
  • Drive continuous improvement initiatives by tracking and improving pre-agreed KPIs
  • Automate and continuously improve mass workflow processes and document processing
  • Deliver the best customer’s experience on the Polish energy market regarding supplier change/billing/back office
  • Constant support of sales forces and other teams in their actions
  • Reporting changes in the tariffs of current contracts of power and gas
  • The current complaint handing on the switching process
Desired Skills and Experience
  • Prior experience as a operations specialist responsible for supplier change/billing/back
  • office in gas sector
  • Deep understanding of work flow processes involving document processing
  • Constantly working on performance development, processes efficiency and optimization
  • Knowledge of the Polish gas industry
  • Experience with large CRM/risk management systems would be an advantage
  • Very good team working skills
  • Business results driven, effective team player with a strong sense of customer orientation
  • Good spoken and written business English
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...