Operations Manager in Customer Service and Transportation
Kraków
Operations Manager in Customer Service and Transportation
Kraków
Nr Ref.: 1083819
Kraków
Nr Ref.: 1083819
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
W związku z rozwojem krakowskiego centrum SSC naszego Klienta, międzynarodowej firmy transportowej rozpoznawalnej na globalnym rynku, poszukujemy osoby z doświadczeniem managerskim, która obejmie nowo utworzone stanowisko Operations Managera.
Zakres obowiązków osoby, która obejmie stanowisko Operations Managera, będzie związany z kwestiami operacyjnymi w gałęzi transportu międzynarodowego i administracji międzynarodową dokumentacją celną oraz zarządzaniem ludźmi. Zapewnienie ciągłości procesów, budowanie efektywnych strategii rozwojowych, optymalizowanie istniejących procedur w bliskiej współpracy z Senior Operations Managerem i zespołem analityków, realizacja wyznaczonych celów w oparciu o istniejące SLA to jedne z zadań na tym stanowisku.
Aspekt, który dotyczy zarządzania ludźmi to odpowiedzialność za zatrudnianie nowych pracowników, przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych, przygotowywanie wdrożenia i planów rozwojowych oraz delegowanie zadań w bliskiej współpracy z Team Leaderami zespołów.
Od kandydatów oczekujemy min. rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku managerskim (bardzo chętnie rozważymy kandydatów z obszaru Customer Service / Customer Contact), doświadczenia w zarządzaniu ludźmi (włączając w to procedury rekrutacyjne), w pracy z klientami oraz w zarządzaniu pracą działu. Optymalizacja istniejących procesów, tworzenie procedur, umiejętność zapewnienia ciągłości biznesu również należą do wymaganych kompetencji.
Ze względu na międzynarodowy charakter pracy, wymagamy biegłej znajomości j. angielskiego (poziom min. C1).
Zatrudnionej osobie firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, budżet na szkolenia / kursy dodatkowe) oraz możliwość rozwoju zawodowego i realnego wpływu na strategię biznesową firmy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.
hays.pl |