![](/img/firma/templates/747885/11889/top_nowy.jpg)
Job Description:
-
Performing order entry using internal systems, checking and deciding on available providers, communicating with them via emails
-
Reporting expected vs actual output
-
Gaining and maintaining Client confidence and organization’s trust by developing efficient relationship
-
Interacting with internal clients to resolve issues; communication with clients in a professional manner maintaining confidentiality
-
Escalating issues and seeking advice with Senior Operations Purchase Agents and Team Leaders when facing non-standard issue
-
Proficiency in English
-
Previous work experience in BPO/SSC would be an advantage
-
Experience in Customer Service would be nice to have
-
BA/MA degree
-
Strong communication/organizational skills
-
Self-motivation
-
Results & detail oriented
-
General PC experience is required (including basic Microsoft Office skills)
-
Good team working skills
- Challenging job in a professional and multinational environment
- Opportunity to gain broad analytical skills and experience, together with highly marketable specialist expertise in their chosen areas
- Dynamic working environment
- Attractive salary and benefits
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.