Dla naszego Klienta – firmy z branży motoryzacyjnej, MotoKariera poszukuje doświadczonych kandydatów na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Wieliczka
Dlaczego warto zainteresować się tą ofertą?
- Masz możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Będziesz miał/a możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- Będziesz wynagradzany/a w zależności od osiąganych wyników,
- Będziesz miał/a możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę.
Jakie wyzwania będą czekać na Ciebie w pracy?
- Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym,
- Wystawianie faktur na samochody nowe i używane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Przygotowywanie podstawowych analiz finansowych,
- Kontrola nad przygotowywaniem i wysyłaniem codziennych raportów KPI
- Wypełnianie deklaracji AKC-U,
- Przygotowywanie i wysyłka raportów INTRASTAT,
- Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz dokumentów kosztowych do systemu,
- Kierowanie przepływem klientów (również telefonicznym) i udzielaniem ogólnych informacji,
- Administrowanie bazą klientów,
- Obsługa kasy fiskalnej,
- Prace administracyjne i zakupy biurowe.
Czy to ogłoszenie jest dla Ciebie? Tak! Jeśli tylko...
- Mile widziane będzie jeśli masz wykształcenie powiązane z księgowością (np. Liceum Ekonomiczne, studia kierunkowe),
- Posiadasz choćby niewielkie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znasz program MS Excel,
- Lubisz pracę z dokumentami,
- Jesteś skrupulatny/a i dokładny/a,
- Masz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne, systematyczność.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
- Po analizie CV wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online z konsultantem MotoKariery (dajemy możliwość umówienia rozmowy poza tradycyjnymi godzinami pracy),
- Spotkanie rekrutacyjne w siedzibie firmy (możliwość wykonania dodatkowych testów i zadań).