Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...
Obecnie dla naszego Klienta, skandynawskiej firmy z branży ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, szukamy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisko: Office Manager i zapewni sprawną obsługę administracyjną biura.
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
Pełna obsługa administracyjna biura
Udział i nadzór nad projektami IT (automatyzacja obiegu dokumentów, współpraca z podwykonawcami IT i programistami)
Nadzór nad pracą recepcji
Zarządzanie flotą samochodów służbowych
Współpraca z firmami kurierskimi
Monitorowanie zapasów i zamawianie artykułów biurowych
Współpraca z operatorami sieci komórkowej
Wsparcie poszczególnych działów w firmie
Wymagania:
Minimum 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Doskonale rozwinięte umiejętności planowania i organizacji
Doświadczenie w zarządzaniu budżetem
Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych
Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane kompetencje menadżerskie
Oferta:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w przyjaznym i otwartym zespole
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...