Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Office Manager
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 6-10-53502
W chwili obecnej dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, która prężnie rozwija swoje Krakowskie biuro poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera. Osoba na tym stanowisku bedzie odpowiadała za zarządzanie administracją jednostki.
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad obiegiem umów, wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji w celu zapewnienia pełnej zgodności z procedurami firmy oraz z lokalnymi przepisami.
- Zapewnienie zgodności procesów w firmie z regulacjami prawnymi.
- Przygotowywanie okresowych raportów finansowych oraz analiza bieżących kosztów jednostki.
- Zarządzanie bieżącymi rachunkami bankowymi i kartami debetowymi, dokonywanie płatności bankowych.
- Zapewnienie płynności transakcji finansowych biura (zgodnie z harmonogramem).
- Utrzymywanie relacji z dostawcami, partnerami oraz pozostałymi działami firmy.
- Zapewnienie prawidłowego wdrażania procedur (finansowych i administracyjnych) zgodnie z polityką firmy.
- Zarządzanie ubezpieczeniami.
- Zarządzanie i kontrola zadań zespołu odpowiedzialnego za administrację biura.
- Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych imprez i wydarzeń firmowych.
- Bieżąca współpraca z zarządcą obiektu biurowego.
- Przeglądanie i przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów dla Zarządu
- Wsparcie dyrektora biura przy projektach, planowaniu podróży służbowych, spotkań biznesowych itp.
- Wspieranie dodatkowych projektów związanych z działalnością biura.
Wymagania:
- 4-5 lat doświadczenia na stanowisku Office Managera lub podobnej roli.
- Doświadczenie w zarządzaniu administracją w organizacji i zarządzaniu ludźmi.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Wysoki poziom samodzielności.
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Wyższe wykształcenie.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne.
- Biegłość w pracy z programami biurowymi: Excel, Power Point, Word.
Informacje dodatkowe:
- stabilne zatrudnienie
- konkurencyjne wynagrodzenie
- szeroki pakiet benefitów
- szkolenia w Polsce i zagranicą
- elastyczne godziny pracy
- gwarantowany bonus roczny
- dodatkowe dni wolnego
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".