Ogłoszenie numer: 1002599, z dnia 2016-03-11
BBR Polska Sp. z o.o.
BBR Polska Sp. z o.o. jest firmą inżynierską z kapitałem norweskim.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura
- Zarządzanie Flotą samochodową
- Obsługa ubezpieczeń majątkowych i osobowych
- Nadzór nad obsługa techniczną nieruchomości
- Koordynacja działań w zakresie BHP
- Obsługa sekretariatu / recepcji
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (usługi kurierskie, cateringowe, taxi, prenumeraty prasy)
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok
- Wykształcenie średnie, wyższe mile widziane
- Bardzo dobra znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność i otwartość
- Samodzielność, dokładność, sumienność
- Lojalność i dyskrecja
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
Poznaj
BBR Polska Sp. z o.o.
Firma BBR Polska Sp. z o.o. działa na Polski rynku od 30 lat i należy do międzynarodowej grupy skupionej wokół firmy inżynieryjnej BBR VT International Ltd utworzonej w roku 1944 w Zurichu. Nasze rozwiązania techniczne znalazły zastosowanie w setkach obiektów inżynieryjnych w Polsce. Realizacja wielu przedsięwzięć z zakresu infrastruktury autostradowej sprawia, iż realizujemy wiele ambitnych i niekonwencjonalnych projektów inżynierskich. Realizacja wielu przedsięwzięć z zakresu infrastruktury autostradowej sprawia, iż realizujemy wiele ambitnych i niekonwencjonalnych projektów inżynierskich. Nasze główne specjalizacje: mosty, sprężanie konstrukcji, płyty sprężone na gruncie, podwieszenia, grunt zbrojony, technologie budowy, wyposażenie obiektów inżynieryjnych. www.bbr.pl