Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Office Manager z językiem angielskim
Job location: Katowice
Nr ref.: 7-12-46995/PC
Nasz Klient, znany międzynarodowy inwestor z wieloletnią tradycją, lider w branży nieruchomości, poszukuje obecnie osoby na stanowisko: Office Manager z językiem angielskim.
Obowiązki:
Obowiązki:
- opracowywanie, administrowanie, katalogizowanie niezbędnych dokumentów
- prowadzenie statystyk i ewidencji związanych z działalnością biura
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego firmy
- stały, codzienny kontakt z osobami anglojęzycznymi (klienci, pracownicy zagranicznych działów firmy, managerowie średniego i wyższego szczebla)
- tłumaczenia dokumentacji (język angielski)
- organizacja spotkań, telekonferencji, podróży służbowych
Requirements:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel i Word)
- skrupulatność, dobra organizacja pracy własnej
- mile widziane doświadczenie na stanowiskach administracyjnych, asystenckich
- gotowość do pracy w oparciu o umowę na zastępstwo (od listopada 2017 do stycznia 2019 włącznie)
Benefits:
- praca w oparciu o umowę na zastępstwo (od listopada 2017 do stycznia 2019 włącznie)
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość podnoszenia kompetencji językowych dzięki codziennemu kontaktowi z językiem angielskim
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".