Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Business Development Manager - Export Manager

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    menedżer
    24 godz.
    Zakres obowiązków realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych; zawieranie umów,...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Goszczyńskiego 1, Szpital Św. Elżbiety    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: koordynowanie procesu przyjęcia, hospitalizacji oraz wypisu Pacjentów, obsługa Klientów i Pacjentów szpitala, udzielanie informacji o ofercie oraz sprzedaż usług szpitala, rozliczanie pacjentów, monitorowanie płatności wynikających z faktur, odpowiedzialność za...
  • Koordynator ds. Księgowych

    Victor Energy Sp.zo.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżąca komunikacja oraz wymiana dokumentów i informacji z zewnętrznym biurem rachunkowym. Uzgadnianie sald i rozrachunków z kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedażowych na podstawie instrukcji i danych przekazywanych przez kierowników projektów. Weryfikacja...
  • Koordynator Recepcji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Koordynacja pracy recepcji w całej Polsce. Odpowiedzialność za jakość, terminowość prac. Szkolenia pracowników recepcji w zakresie pełnionych zadań. Dbanie o szerzenie kultury firmy, utrzymywanie usług na najwyższym poziomie. Rekrutacja pracowników, zatrudnianie,...
  • Kierownik Archiwum Zakładowego i Historii Chorób

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Nadzór i prowadzenie Archiwum Zakładowego i Historii Chorób. Przyjmowanie materiałów kat. A i kat. B zakończonej z komórek organizacyjnych Instytutu. Prowadzenie ekspertyz z kwalifikacji i brakowania dokumentacji nie archiwalnej w jednostce organizacyjnej. Przekazywanie z Instytutu do...
  • Asystent / Asystentka

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
  • Pracownik Biurowy

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
  • Kierownik sklepu 1Minute Light

    Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.   Świebodzin, ul. Sukiennicza 22    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa agencyjna  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Dołącz do nas i zostań Agentem! Zbuduj zgrany team i wspólnie ze swoim zespołem realizuj wyznaczone cele sprzedażowe dbając o najwyższy standard obsługi klienta. Dlaczego warto? Praca Agenta to codzienne wyzwania, ale i mnóstwo okazji do osiągnięcia osobistych i...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Manager & Bookkeeper

Dynarisk
Kraków
praca stacjonarna
1868 dni temu

Ogłoszenie numer: 2487954, from 2019-06-05

Dynarisk

DynaRisk is a leading player in the world of Cyber Security & Intelligence Solutions. We work with high profile clients in various sectors including telecoms and insurance. We're a growing startup, and as such, we're looking to strengthen our talented, high-achieving team by hiring a super organised Office Manager with some Accounting skills! The role is based in our Krakow office.

 

Office Manager & Bookkeeper

Location: Kraków

 

Job description

DynaRisk is a leading player in the world of Cyber Security & Intelligence Solutions. We work with high profile clients in various sectors including telecoms and insurance. We're a growing startup, and as such, we're looking to strengthen our talented, high-achieving team by hiring a super organised Office Manager with some Accounting skills! The role is based in our Krakow office.

 
This role will suit you if you're an energetic Office Manager with around 3 years experience and some experience in Accounting duties. You'll be passionate about working in a fast-moving business. You'll be able to think on your feet, be proactive, service driven and you'll be comfortable at working at different levels. 

 

About the Role

  • You’ll be the main contact in our busy Krakow office. You’ll own and develop our office procedures, and work closely with our team, helping to support our growth. Some of your responsibilities will include:
  • Accounting duties including basic Book-keeping using Xero.
  • Following up on unpaid invoices
  • Producing excel reports for the sales team
  • Booking travel, managing expenses, and managing our office budget.
  • Booking meetings and appointments. You'll book meetings and rooms as and when required.
  • Assisting some of our Senior Management Team with diary management and administration as and when required.
  • General office management: Organisation and management of office stock and general equipment, arranging team events and outings
  • Other tasks as and when required.

Requirements

You’ll be:

  • An experienced Office Administrator or Manager, with a least 3 years experience.
  • Experienced in basic Book-keeping - and you'll have used Xero or similar in the past.
  • Based near our Polish office.
  • Keen to learn and progress your career, and passionate about working in a startup environment.
  • An outstanding communicator, you'll be multi-lingual, able to speak English and Polish.
  • Comfortable in liaising with individuals at all levels. You'll be professional and open and friendly in your manner!  You'll be resilient, diplomatic and calm under pressure. 
  • Comfortable in using MS Office, including Excel and other software such as databases. You’ll be able to produce management reports when required and present your findings back to senior management in a clear and articulate fashion. 
  • A great multi-tasker. You’ll also show clear evidence of prioritising your workload, we need you to be super-organised and show great attention to detail!
  • Positive, energetic, committed, flexible and reliable.
  • Trustworthy and discreet. You’ll sometimes be dealing with confidential data and information, so you’ll need to be able to treat it sensitively.
  • Able to think on your feet, with a proactive approach and you’ll love working as part of a team. You’ll be happy to work independently too!
  • Comfortable in working in a small office. We’re growing, so this will change but if you prefer working in a larger corporate environment, this is not the role for you.

We offer

A growing work environment with the potential to gain international experience!

Remuneration

Od 4000 do 6000 PLN

 

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Business Development Manager - Export Manager

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    menedżer
    24 godz.
    Zakres obowiązków realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych; zawieranie umów,...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Goszczyńskiego 1, Szpital Św. Elżbiety    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: koordynowanie procesu przyjęcia, hospitalizacji oraz wypisu Pacjentów, obsługa Klientów i Pacjentów szpitala, udzielanie informacji o ofercie oraz sprzedaż usług szpitala, rozliczanie pacjentów, monitorowanie płatności wynikających z faktur, odpowiedzialność za...
  • Koordynator ds. Księgowych

    Victor Energy Sp.zo.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżąca komunikacja oraz wymiana dokumentów i informacji z zewnętrznym biurem rachunkowym. Uzgadnianie sald i rozrachunków z kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedażowych na podstawie instrukcji i danych przekazywanych przez kierowników projektów. Weryfikacja...
  • Koordynator Recepcji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Koordynacja pracy recepcji w całej Polsce. Odpowiedzialność za jakość, terminowość prac. Szkolenia pracowników recepcji w zakresie pełnionych zadań. Dbanie o szerzenie kultury firmy, utrzymywanie usług na najwyższym poziomie. Rekrutacja pracowników, zatrudnianie,...
  • Kierownik Archiwum Zakładowego i Historii Chorób

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Nadzór i prowadzenie Archiwum Zakładowego i Historii Chorób. Przyjmowanie materiałów kat. A i kat. B zakończonej z komórek organizacyjnych Instytutu. Prowadzenie ekspertyz z kwalifikacji i brakowania dokumentacji nie archiwalnej w jednostce organizacyjnej. Przekazywanie z Instytutu do...
  • Asystent / Asystentka

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
  • Pracownik Biurowy

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
  • Kierownik sklepu 1Minute Light

    Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.   Świebodzin, ul. Sukiennicza 22    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa agencyjna  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Dołącz do nas i zostań Agentem! Zbuduj zgrany team i wspólnie ze swoim zespołem realizuj wyznaczone cele sprzedażowe dbając o najwyższy standard obsługi klienta. Dlaczego warto? Praca Agenta to codzienne wyzwania, ale i mnóstwo okazji do osiągnięcia osobistych i...