Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową,rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/LSS/SR
Zadania:
- przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości
- zarządzanie obiegiem korespondencji tradycyjnej/elektronicznej i dokumentów firmowych
- obsługa telefoniczna klientów firmy
- obsługa sal konferencyjnych
- nadzór nad paczkami kurierskimi-przekazywanie ich do odpowiednich działów
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura (zamawianie niezbędnych artykułów)
- wsparcie w organizowaniu podróży służbowych, videokonferencji
- znajomość pakietu MS Office minimum na poziomie dobrym
- minimum półroczne doświadczenie na analogicznym/pokrewnym stanowisku
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin
- znajomość j.angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)
- wielozadaniowość, otwartość na nowe wyzwania, dynamizm w działaniu
- gotowość do podjęcia pracy w ciągu 2 tygodni
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 za pośrednictwem Manpower
- rozwój zawodowy w firmie, która jest rozpoznawalna marką na rynku (branża ubezpieczeniowa)
- możliwość poznania struktur firmy z perspektywy recepcji
- możliwość połączenia pracy ze studiami zaocznymi
- atrakcyjny pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
- w procesie uwzględnimy osoby zarówno pełnosprawne jak i niepełnosprawne