LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej. Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Silvini, Protest, Reima. Właściciel marki Viking. Poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:
Office Assistant
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie dokumentów zakupowych (wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, import towarów), kosztowych oraz korekt.
- Stały kontakt z zagranicznymi dostawcami.
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentów dla księgowości.
- Wystawianie faktur za sprzedaż usług dostawcom zagranicznym.
- Importowanie kartotek produktowych do systemu wraz z weryfikacją ich poprawności.
Oczekiwania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Praktyczna i dobra znajomość pakietu OFFICE (szczególnie Excel).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, precyzja, skrupulatność i dbałość o szczegóły.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Zniżki pracownicze na marki sportowe w ofercie Larix.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Szkolenia wewnętrzne.
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń.