BDO jest jedną z największych spółek audytorsko-doradczych w Polsce. Początki naszej działalności sięgają roku 1991. Obecnie w naszych biurach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach zatrudniamy już ponad 350 Pracowników. Nasze główne linie biznesowe to audyt finansowy, outsourcing usług kadrowo-płacowych, doradztwo podatkowe, doradztwo finansowe i szkolenia sprzedawane dla Klientów. Jesteśmy również częścią globalnej sieci, która swoje oddziały ma już w ponad 160 miejscach na świecie.
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: RECA/WA
Możemy zagwarantować Ci:
- umowę o pracę
- dostęp do wewnętrznego systemu szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- współpracę z wysokiej klasy Ekspertami dziedzinie finansów
- dofinansowanie pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover) z podstawową opieką stomatologiczną
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
- przyjmowanie gości oraz organizowanie przestrzeni w salach konferencyjnych
- świadczenie usług wsparcia dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- współpraca z Sekretariatem
- profesjonalne reprezentowanie firmy i dbałość o efektywny przepływ informacji
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz już doświadczenie na podobnym stanowisku
- znasz język angielski na poziomie, który umożliwia swobodną komunikację z Klientami firmy oraz Pracownikami biur BDO na świecie
- dobrze znasz pakiet MS Office oraz potrafisz obsługiwać podstawowe urządzenia biurowe
- podczas wykonywania obowiązków wykazujesz się zaangażowaniem oraz wysoką kulturą osobistą
- praca z innymi ludźmi sprawia Ci przyjemność :-)
- punktualność i terminowość to Twoje mocne strony