Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Możemy zagwarantować Ci:
- umowę o pracę
- pracę w firmie, która należy do czołówki firm audytorskich na świecie
- współpracę z wysokiej klasy Ekspertami w dziedzinie finansów
- realną możliwość rozwoju w strukturach firmy
- system wewnętrznych szkoleń Akademia BDO (m.in. bezpłatny kurs języka angielskiego)
- dofinansowanie pakietu prywatnej opieki medycznej w tym podstawowej opieki stomatologicznej (Medicover)
- program rekomendacji pracowników
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- świadczenie usług wsparcia dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- współpraca z Sekretariatem i Zarządem firmy
- bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, koordynowanie obiegiem dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- profesjonalne reprezentowanie firmy i dbałość o efektywny przepływ informacji
- praca w systemie zmianowym: 8.00-16.00 / 9.00-17.00
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz już doświadczenie na podobnym stanowisku
- znasz język angielski na poziomie, który umożliwia swobodną komunikację z Klientami firmy oraz Pracownikami biur BDO na świecie
- dobrze znasz pakiet MS Office oraz potrafisz obsługiwać podstawowe urządzenia biurowe
- podczas wykonywania obowiązków wykazujesz się zaangażowaniem oraz wysoką kulturą osobistą
- praca z innymi ludźmi sprawia Ci przyjemność :-)
- punktualność i terminowość to Twoje mocne strony