Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie poszukujemy do naszego biura w Poznaniu osoby na stanowisko:
Office Assistant
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: ADM/POZ
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pakiet medyczny
- wsparcie aktywności fizycznej
- zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku
- pracę w firmie, która należy do czołówki firm audytorskich na świecie
- pracę w środowisku wysokiej klasy Ekspertów w swojej dziedzinie
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, koordynowanie obiegiem dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
- zarządzanie kalendarzem spotkań, w tym organizacja telekonferencji
- świadczenie usług wsparcia dla Klienta wewnętrznego
- przyjmowanie interesantów
- koordynowanie szkoleń w zakresie organizacji (przygotowanie Sali, materiałów, dedykowane zakupy)
- współpraca z Działem Kadr i Administracji, a także z działem HR, w zakresie dokumentacji kadrowej i procesu onboardingu
- zakupy biurowe i spożywcze na potrzeby biura
- pisanie ofert i umów na zlecenie Dyrektora Biura
- zastępstwo w sekretariacie w razie nieobecności Office Managera
Oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- dostępności od grudnia 2019
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, pozwalającej na swobodną komunikację z Klientami i pracownikami firmy
- dobrej znajomości obsługi MS Office oraz znajomości podstawowych urządzeń biurowych
- wysokiej kultury osobistej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole
- zaangażowania w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialności