HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1107796
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży usług finansowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Office Assistant.
Twoje następne stanowisko
Osoba na stanowisku Office Assistant odpowiedzialna będzie za obsługę recepcji, kontakt z dostawcami oraz pracownikami, wsparcie działu finansowego, zarządzanie dokumentacją, salami konferencyjnymi oraz pocztą. Do głównych zadań Kandydata/-ki należeć będzie również zapewnienie ciągłości pracy biura, administracja całego biura oraz wsparcie w organizacji eventów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem min. 2 lata w międzynarodowym środowisku na stanowisku Office Assistant, które biegle znają język angielski (warunek konieczny), są proaktywne i nie boją się wyzwań, a do tego są bardzo samodzielne. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego. Mile widziane osoby komunikatywne z motywacją do pracy. Szczególnie do aplikacji zapraszamy osoby, które znają drugi język obcy – niemiecki.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju, stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczne godziny pracy i pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, kartę sportową). Firma posiada biuro w centrum Warszawy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.