asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Work & Business Solutions jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów i managerów. Wspierając prestiżowe projekty zarówno w Polsce jak i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy, dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Miejsce pracy: Września
Nr ref.: AZ/WRZ/17
Zadania:
Planowanie oraz organizowanie spotkań oraz podróży służbowych,
Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych w siedzibie firmy oraz u kontrahentów,
Tłumaczenie rozmów, sporządzanie tłumaczeń dokumentów oraz korespondencji,
Przygotowywanie zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu,
Katalogowanie dokumentów.
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
Biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
Wykształcenie wyższe,
Praktyczna znajomość obsługi Ms Office (w szczególności Excel, Power Point),
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o detale, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
Otwartość, komunikatywność,
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na międzynarodowym rynku,
Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premiowania,
Pakiet socjalny obejmujący dofinansowanie do: opieki medycznej oraz aktywności sportowej,
Możliwość wykorzystania znajomości języków obcych,
Work&Business Solutions jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych. Wyślij swoje CV i dołącz do najlepszych!
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...