OFFICE ASSISTANT
EMMERSON REALTY S.A. - przez ponad 20 lat stało się jednym z liderów wśród firm zajmujących się obrotem nieruchomościami. Nasze osiągnięcia zawdzięczamy naszym ludziom – kreatywnym, zdeterminowanym i pragnącym spełniać marzenia zawodowe. Wypracowaliśmy model biznesu, który pozwala nam odnosić sukcesy i kształtować polski rynek nieruchomości.
Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi MS Office
- Dobra organizacja pracy
- min. 0,5 roku doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wysoka kultura osobista
- Otwartość na nowe wyzwania
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność, motywacja i zaangażowanie
Zadania:
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Zarządzanie flotą telefonii komórkowej, kontakty z operatorami
- Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa poczty kurierskiej
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- Obsługa spotkań wewnętrznych
- Zarządzanie rezerwacją sal konferencyjnych
- Odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych
- Zamówienia art. biurowych i kontrola stanów
- Kontakty z dostawcami
- Bieżące zakupy artykułów niezbędnych do funkcjonowania biura
- Opisywanie faktur kosztowych zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych
- Fakturowanie i kontrolowanie przepływów księgowych, wybranych procesów w firmie
Proponujemy:
- prestiżową pracę u lidera w branży nieruchomości
- możliwości rozwoju i awansu w strukturach Grupy Emmerson S.A.
- możliwości dodatkowych zarobków z tytułu współpracy z innymi działami firmy
- bardzo dobrą atmosferę pracy
DOŁĄCZ DO NAS!
Prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.