Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży energii odnawialnych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Assistant/ Asystent/-ka Biura
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zadania administracyjne, takie jak odbieranie i przekierowywanie telefonów, obsługę korespondencji, zamawianie produktów biurowych czy segregowanie i skanowanie dokumentów do systemu SAP.
Ponadto do obowiązków Asystenta/-tki Biura będą należały kontakty z recepcją budynku, obsługą techniczną czy ekipą sprzątającą. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie również wsparciem w monitorowaniu budżetu dotyczącego materiałów zaopatrzeniowych.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy, od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), wykształcenia wyższego (tytuł magistra – warunek konieczny), dobrej znajomości programu Excel oraz pierwszych doświadczeń na podobnym stanowisku.
Ponadto osobę na tym stanowisku powinny charakteryzować takie cechy jak komunikatywność, asertywność oraz zaangażowanie. Dodatkowym atutem będzie sumienność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Firma oferuje możliwość współpracy w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę z możliwością przedłużenia współpracy na czas nieokreślony po okresie próbnym, możliwość pracy z językiem angielskim, a także szeroki pakiet benefitów pozapłacowych takich jak karta Multisport, ubezpieczenie medyczne oraz ubezpieczenie na życie.