Office Assistant / Office Coordinator
Warszawa
Office Assistant / Office Coordinator
Warszawa
Nr Ref.: 1082257
Warszawa
Nr Ref.: 1082257
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa firma z branży IT, prężnie rozwijająca się na rynku europejskim.
Siedziba firmy znajduje się w centrum Warszawy.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za zarządzanie pracą biura, współpracę z dostawcami oraz zewnętrzną firmą naliczającą płacę, odbieranie telefonów oraz korespondencji oraz organizację podróży dla członków zarządu. Ponadto osoba ta będzie wspierać Dział HR w zakresie prowadzonych projektów rekrutacyjnych oraz implementowania polityk HR na rynek lokalny.
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie miała szansę rozwoju w obszarze HR lub administracji. Będzie pracować w środowisku międzynarodowym.
Od Kandydatów oczekujemy minimum dwuletniego doświadczenia zawodowego zdobytego na stanowisku asystenckim lub administracyjnym, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także wysokich umiejętności interpersonalnych. Poszukujemy osób skrupulatnych i przywiązujących wagę do terminowej realizacji powierzonych zadań, a także zaangażowanych i cechujących się wysoką kulturą osobistą.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w przyjemnej atmosferze, stabilność zatrudnienia i możliwości rozwoju w ramach organizacji.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
hays.pl |