Ogłoszenie numer: 1317435, from 2016-10-10
Do naszej siedziby w Trójmieście, szukamy ambitnej i kompetentnej osoby z doświadczeniem w księgowości i administracji, która wesprze nas w dalszym rozwoju w Polsce. Zakres zadań na stanowisku Office and Financial Administrator jest mocno zróżnicowany – od organizacji materiałów biurowych i zarządzania korespondencją urzędową, poprzez księgowość, aż po pomoc w przygotowaniu i kontroli budżetu Spółki.
Idealnie sprawdzisz się w tej roli, jeżeli masz wysokie kompetencje organizacyjne i biegle zarządzasz priorytetami. Jeżeli to o Tobie, chcemy Cię poznać :).
Office and Financial Administrator
Location: Gdańsk
Reference No.: OFA/P/09/2016
Job description
OBSZARY ZADAŃ
Rachunkowość finansowa i raportowanie
- Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie prowadzenia dokumentów finansowych Spółki
- Obsługa konto firmowych i prowadzenie ich rozrachunków
- Wystawianie i księgowanie faktur oraz nadzór nad terminowymi płatnościami
- Analiza sprawozdań finansowych
- Koordynowanie i przygotowanie firmowych raportów rocznych
- Wsparcie Zarządu Spółki w przygotowaniu, egzekucji i zarządzaniu budżetem rocznym Spółki
- Kontrolowanie przepływów pieniężnych
Kadry i Płace
- Prowadzenie ewidencji zaliczek i składek na rzecz pracowników
- Wypłacanie pensji pracownikom
Administracja biurowa
- Zarządzanie zapasem materiałów eksploatacyjnych oraz biurowych
- Administracyjne wsparcie Zarządu Spółki
- Prowadzenie rejestru urządzeń biurowych i zarządzanie ich dystrybucją
- Współpraca z serwisami sprzętu będącego na stanie firmy w zakresie napraw oraz utrzymaniu urządzeń w dobrej kondycji
- Zarządzanie korespondencją (e-mail, listy, paczki itp.)
- Wsparcie Zarządu przy tłumaczeniach dokumentów i korespondencji
Requirements
NASZE OCZEKIWANIA
- Kierunkowe wykształcenie wyższe (rachunkowość lub administracja biurowa)
- Doświadczenie w księgowości, administracji biurowej lub na podobnym stanowisku (3-lata i więcej)
- Dobre rozumienie podstawowych zasad księgowych i zasad zarządzania oraz procedur biurowych
- Praktyczne doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi oraz doświadczenie w tworzeniu sprawozdań finansowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie (Prezes jest anglojęzyczny)
- Wysokie kompetencje komunikacyjne, w zakresie obsługi klienta oraz pracy w zespole
- Wysoka dokładność i dbałość o szczegóły oraz ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne
- Zamiłowanie do pracy z danymi
- Elastyczność i szybkie dostosowywanie się do dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy
- Podstawowe umiejętności negocjacyjne
We offer
OFERUJEMY
- Udział w projekcie o globalnym potencjale
- Wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu, zaangażowaniu i efektom pracy
- Nowoczesne biuro wypełnione uśmiechniętymi ludźmi
- Wyzwania, które pozwolą Ci rosnąć i rozwijać swoje umiejętności