CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Jeżeli chcesz wziąć udział w nowym projekcie, w miedzynarodowej firmie to zapraszam do aplikacji!
Oczekujemy:
- Minimum 1 roku doświadczenia w administracji biurowej;
- Bardzo dobrej znajomości jezyka angielskiego;
- Znajomość systemu SAP oraz pakietu Microsoft Office;
- Silnej orientacji na klienta oraz motywacji do uporządkowanej pracy.
Oferujemy:
- Możliwość udziału i zdobycia doświadczenia w tranzycji procesów;
- Pracę w międzynarodowej firmie, oferującej rozwój kariery zawodowej;
- Wykorzystywanie nowych technologii i systemów;
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej;
- Benefity pozapłacowe ( Karta Multisport, Ubezpieczenie na życie, Opieka zdrowotna);
- Kursy językowe;
- Możliwość rozwoju w obszarze Buy&Pay;
- Pozytywną atmosferę, spotkania integracyjne.
Obowiązki na stanowisku:
- Wspieranie zespołu Group Real Estate & Facility Management;
- Zatwierdzanie oraz zarządzanie procesami w systemach ERP;
- Współpraca z dostawcami usług zarządzania obiektami, w tym usługi sprzątania, gastronomii, usług pocztowych i bezpieczeństwa;
- Tworzenie zapotrzebowania na zakupy oraz koordynacja faktur;
- Współpraca z innymi działami.
Nie czekaj! Klient wspiera swoich pracowników w rozwoju i budowaniu ścieżki kariery zawodowej!