WHAT ARE YOU GOING TO DO?
- Act as first point of contact for allocated customers/ manage ad hoc & on demand engagement
- Proactively inform customer on shipment status and exceptions
- Handle customer requests regards to various topics (engages with additional stakeholders where required)
- Implement new customers, products, lines, services based on Ocean Product
- Together with Business Development, co-create and update SOP documentation required to secure effective Operations services
- Accept and process customer orders in CEVA systems
- Pass on leads to Business Development team (new lanes / business opportunities, etc.)
- Handle customer inquiries, quotations and cooperation with Pricing and Business Development team, local RFQ - farming
- Contact with other stations and forwarding required instructions
- Take and handle any customer complains, solve customer complains or assign tasks to other functions
- Reporting to customer accordingly with customer requirements
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
- Minimum 2 years’ experience in ocean transportation
- Ability to coordinate, plan and monitor ocean projects at national level
- Ability to build long term relations with customers
- Strong background in process design and execution
- Going extra mile in understanding and meeting customer needs and expectations
- Interesting, independent job in global organization with multiple development opportunities,
- Friendly work atmosphere & market competitive package (private medical care, life insurance)
As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.
Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.