Hakon Software to firma IT z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku, która powstała z wizji dwóch inżynierów - Bartka i Jakuba.
W branży IT specjalizujemy się przede wszystkim projektowaniem, audytowaniem usprawnieniami, integracją oraz zabezpieczeniami sieci i systemów. Mamy bardzo duże doświadczenie w bieżącym utrzymaniu i rozwijaniu infrastruktury IT oraz w usprawnianiu przepływu informacji w przedsiębiorstwie.
Współpracujemy między innymi z Klientami z takich sektorów jak: branża produkcyjna, technologiczna, laboratoryjna, medyczna, samochodowa, logistyczna, budowlana, ochrona mienia, produkcja żywności.
Obecnie poszukujemy
Osoby na stanowisko New business manager - specjalisty sprzedaży usług IT oraz hardware, który będzie biegły w budowaniu nowego biznesu. Główne zadanie to aktywne pozyskiwanie klientów od prospectingu aż po wygraną szanse sprzedaży.
- doświadczenie w sprzedaży B2B min 3 lata
- doświadczenie w jednej z branż: IT, nowoczesne technologie, hardware
- doświadczenie w pozyskiwaniu klientów/leadów
- silna motywacja na cel, proaktywność
- chęć zdobywania nowych doświadczeń oraz umiejętność pracy zespołowej
- koncentracja na jakości działań zamiast ilości
- głowa pełna pomysłów w obszarze pozyskiwania nowych kontraktów
- doświadczenie w tworzeniu kampanii outbound
- znajomość sandler selling w praktyce
- wynagrodzenie podstawowe plus premie, gdzie podstawa jest godna a premie osiągalne
- samodzielne stanowisko z dużym wpływem na całą organizację
- możliwość pracy zdalnej
- pracę w ambitnym i koleżeńskim zespole
- dzień pełen wrażeń, bez czasu na nudę - zawsze w zespole specjalistów i pasjonatów
- dostęp do najnowszych technologii i narzędzi oraz szkoleń
- dofinansowanie Karty FitProfit, a po godzinach spotkania integracyjne ;)
- samochód służbowy po okresie próbnym
- partnerstwo w relacjach służbowych
- pełne wsparcie zarządu w podejmowanych inicjatywach (również, wtedy, gdy wpadniesz na pomysł pozyskiwania klientów, który będzie wymagał poczynienia inwestycji)
- pewność, że dostarczymy klientowi wysoka jakość (potwierdzają to nasze badania NPS dot. satysfakcji i lojalności klienta na poziomie 77%)