Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Network Support Engineer (Virtual)
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 776903
Zadania:
Dostarczanie usług do największych klientów – usuwanie usterek sieciowych na miejscu oraz zdalnie u klientów na całym świecie.
- Koordynowanie pracy Inżyniera pracującego w siedzibach klientów, kontakt z klientem (NOC/Local IT)
- Zdalne wsparcie inżynierów po stronie klienta, upewnienie się zachowaniu standardów firmy w obsłudze klienta
- Gotowość do szybkiego, zdalnego, naprawienie problemów sieciowych u Klienta, jeśli będzie potrzeba – także skonfigurowanie urządzeń i IoS dostarczonego przez klienta
- Troubleshooting i eskalacja problemów do odpowiednich teamów organizacji w przypadku braku poprawy działania urządzeń sieciowych
- Wcześniejsze doświadczenie na stanowisku Network Support
- Doświadczenie w routingu oraz switchingu (urządzenia Cisco)
- Zaawansowana znajomość konfiguracji oraz administracji Cisco IOS (konfiguracja, troubleshooting, debugging, etc.)
- Posiadanie wiedzy na temat protokołów internetworkingu; TDM (T1/E1, DS-3, E-3), ISDN oraz Frame Relay
- Doświadczenie w kontakcie z klientem: cierpliwość, profesjonalizm, determinacja
- Zdolność do pracy pod presją, umiejętność opracowania planu rozwiązania problemu przy współpracy z wieloma osobami: po stronie organizacji oraz klienta
- Umiejętność samodzielnej pracy
- Mile widziane certyfikaty CCNA, CCNP w Route Switch
- Możliwość długofalowej współpracy na projektach Experis IT
- Współpraca w oparciu o B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Międzynarodowe środowisko pracy
Miejsce pracy: KRAKÓW