Najnowsze oferty pracy

  • Administrator

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: utrzymanie w ruchu i monitorowanie działania systemów, współpraca z helpdesk oraz zespołami wytwarzania oprogramowania, udział w procesie obsługi wniosków (np. o uprawnienia), zarządzanie konfiguracją, wdrażanie narzędzi oraz oprogramowania dedykowanego, przygotowywanie...
  • Młodszy Informatyk

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Bydgoszcz
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
  • Specjalista ds. utrzymania sieci

    NetWorkS! sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Bydgoszcz nr ref: CTO-ODN-GDA-GDE Opis zadań na stanowisku: Utrzymanie elementów sieci skonsolidowanej w trybie 24/7 na podległym obszarze zgodnie z wymaganiami SLA; Zarządzanie firmami zewnętrznymi (L1M) w zakresie usuwania awarii sieci oraz okresowych przeglądów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Administrator / Administratorka sieci

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie lokalną siecią, serwerami oraz systemami w Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej. Zadania zarządzanie lokalną siecią komputerową, zarządzanie serwerami, zarządzanie systemem Windows...
  • Specjalista ds. Administracji Systemów IT

    Hutchinson Poland Sp. z o.o.   Łódź, ul. Lodowa 80/84    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie infrastrukturą IT: dbanie o działanie i bezpieczeństwo domeny Windows, zarządzanie i utrzymanie platformy VMware, obsługa rozwiązań terminalowych. Utrzymywanie sieci: zarządzanie funkcjonowaniem sieci LAN, konfiguracja i monitoring systemu backupowego Veeam. Obsługa...
  • Administrator IT

    Indyk-Śląsk Sp. z o.o.   Wieszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Praca stacjonarna w firmie produkcyjnej - obsługa dwóch lokalizacji, Administrowanie, konfiguracja, zarządzanie platformami wirtuaizacji (VMware, vSphare, vCenter, ESXi, ), Administrowanie, konfiguracja, zarządzanie systemami operacyjnymi i środowiskiem serwerowym,...
Zobacz więcej ofert pracy

Network Engineer

Apex Systems
Kraków
praca stacjonarna
2161 dni temu
Network Engineer
Kraków, Polska

Apex Systems, a division of On Assignment (NYSE: ASGN) is the 2nd largest IT staffing firm in the US with over 20 years of industry experience.

We have now moved into the European market to provide our current clients organisations with scalable staffing solutions to address critical gaps in their workforce and augment workforce management strategies.

We specialize in providing professionals for contract, contract-to-hire, direct placement, and managed solutions to clients in Fortune 500, mid-market, and emerging companies.


Primary Responsibilities

  • Screen, prioritize, resolve and manage all incoming internal and external communications in an expedited and timely manner
  • Provide administrative support to executive level customers
  • Manage and prioritize responsibilities, including technical tickets to meet agreed target resolution times
  • Provide a professional and courteous customer service experience and set expectations based on agreed processes
  • Maintain, update and utilize the knowledge base
  • Interact with an international customer base
  • Effectively train other members of the team
  • Manage service escalations
  • Manage customer relationships and resolve dissatisfied or difficult customer issues
  • Manage multiple issues simultaneously in high pressure environment where change is commonplace
  • Assist the Service Helpdesk Lead with ad-hoc projects
  • Maintain technical ticket entries with clear written English, without jargon or use of acronyms

Core Competencies

  • Superior customer relations skills and ability to set a positive example of service and integrity at all times
  • Proven success in diffusing difficult situations while maintaining composure
  • Type 55+ wpm ~ computer literate with strong experience in Microsoft Office and use of online resources
  • Experience supporting a call volume of 25-30+ calls/day
  • Experience and ability to work under high pressure and manage multiple projects
  • Ability to handle multiple interrupts and continue to multi-task effectively
  • Ability to instill confidence and credibility with customers, peers, and key stakeholders
  • Ability to speak clearly and effectively to customers and employees
  • Strong presentation and facilitation skills
  • Strong deductive reasoning, problem solving, and analytical skills
  • Strong organization and follow-through skills
  • Work independently and also in a team environment
  • Ability to analyze problems and make decisions with minimal management intervention
  • Ability to accept constructive feedback and change strategy as needed
  • Diligently follow standards and best practices for many different technology areas
  • Ability to understand new or unfamiliar information or complex documents easily
  • Ability to maintain confidential information

Business Acumen

  • Positive attitude and enthusiasm for Cisco's products and services
  • Ability to understand and apply Client Business, such as leveraging best practices or advocating customer position
  • Contextualize impacts by identifying implications of problems/issues/events on internal and external business processes
  • Identify Opportunities for ROS Process Improvement, e.g., optimization, proactive management, innovation
  • Knowledge of Information Technology Infrastructure Library (ITIL) framework

Communication

  • Build client relations; establish productive and reciprocal relationships with ROS Team, Customers, Partners and other stakeholders
  • Communicate effectively with clients
  • Communicate effectively with teams to facilitate information sharing, advocate client positions, leverage team resources
  • Educate client and enforce compliance to policies, procedures and project standards
  • Provide a cross-functional influence

Education

  • Minimum 6 months of Helpdesk experience
  • 1 year of experience preferred
  • CCNA desirable
  • IT related degree desirable
 

Podobne oferty

  • Administrator

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: utrzymanie w ruchu i monitorowanie działania systemów, współpraca z helpdesk oraz zespołami wytwarzania oprogramowania, udział w procesie obsługi wniosków (np. o uprawnienia), zarządzanie konfiguracją, wdrażanie narzędzi oraz oprogramowania dedykowanego, przygotowywanie...
  • Młodszy Informatyk

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Bydgoszcz
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
  • Specjalista ds. utrzymania sieci

    NetWorkS! sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Bydgoszcz nr ref: CTO-ODN-GDA-GDE Opis zadań na stanowisku: Utrzymanie elementów sieci skonsolidowanej w trybie 24/7 na podległym obszarze zgodnie z wymaganiami SLA; Zarządzanie firmami zewnętrznymi (L1M) w zakresie usuwania awarii sieci oraz okresowych przeglądów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Administrator / Administratorka sieci

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie lokalną siecią, serwerami oraz systemami w Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej. Zadania zarządzanie lokalną siecią komputerową, zarządzanie serwerami, zarządzanie systemem Windows...
  • Specjalista ds. Administracji Systemów IT

    Hutchinson Poland Sp. z o.o.   Łódź, ul. Lodowa 80/84    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie infrastrukturą IT: dbanie o działanie i bezpieczeństwo domeny Windows, zarządzanie i utrzymanie platformy VMware, obsługa rozwiązań terminalowych. Utrzymywanie sieci: zarządzanie funkcjonowaniem sieci LAN, konfiguracja i monitoring systemu backupowego Veeam. Obsługa...
  • Administrator IT

    Indyk-Śląsk Sp. z o.o.   Wieszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Praca stacjonarna w firmie produkcyjnej - obsługa dwóch lokalizacji, Administrowanie, konfiguracja, zarządzanie platformami wirtuaizacji (VMware, vSphare, vCenter, ESXi, ), Administrowanie, konfiguracja, zarządzanie systemami operacyjnymi i środowiskiem serwerowym,...