Apotex Inc. jest największym producentem leków odtwórczych w Kanadzie, a nasze preparaty są obecne w ponad 115 krajach świata. W Polsce już od ponad 20 lat z sukcesem budujemy zaufanie naszych partnerów, koncentrując się na takich obszarach terapeutycznych jak kardiologia, alergologia, urologia, CNS, neurologia, transplantologia i inne. Aktualnie zatrudniamy ponad 260 pracowników.
Obecnie, w związku z wolnym wakatem, poszukujemy Kandydatów / Kandydatek na stanowisko:
National Key Account Manager
Teren pracy: cała Polska
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/(a) za:
- Koordynowanie działań podległych KAM
- Szkolenie i wsparcie KAM podczas ich pracy
- Monitorowanie i realizowanie planów sprzedażowych
- Monitorowanie budżetu promocyjnego
- Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z właścicielami / koordynatorami największych sieci aptecznych w kraju
- Udział w konferencjach branżowych.
Kluczowe zadania:
- Realizacja planów sprzedaży (zakładanych na cykl i rok) we wszystkich grupach produktowych
- Zarządzanie wyznaczonymi KAM i w zakresie budowy, wdrożenia oraz kontroli i oceny strategii marketingowych
- Diagnoza potencjału biznesu oraz wspieranie KAM w realizacji planów sprzedaży, zwłaszcza poprzez współpracę z Kluczowymi Klientami Sieciowymi, a nawet Hurtowymi
- Zarządzanie podległym zespołem poprzez regularną informację zwrotną, programy rozwojowe, narzędzia coachingowe oraz prowadzenie ocen okresowych
- Planowanie i kontrola wydatków wspierających sprzedaż (discount, budżet marketingowy) oraz monitorowanie efektywności
- Prowadzenie: analiz rynku, analiz sytuacji klientów, analiz sprzedaży oraz obserwacja i analiza działań firm konkurencyjnych. Przygotowywanie raportów do regularnych podsumowań i uaktualnień przełożonego
- Terminowe i staranne sporządzanie i przesyłanie wszelkich wymaganych raportów, zestawień oraz raportowanie codziennej pracy w CRM zgodnie ze standardami raportowania menedżerów.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym koncernie farmaceutycznym,
- Pracę w organizacji ze stabilną pozycją na rynku i rozpoznawalnymi markami
- Profesjonalne szkolenia,
- Pełną wyzwań satysfakcjonującą pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Auto służbowe klasy D,
- Opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego
- Duży poziom samodzielności
Zapraszamy kandydatów (-tki), którzy:
- Są gotowi do częstych wyjazdów służbowych na terenie całej Polski (min. 4 dni w tygodniu)
- Posiadają minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w sieciach farmaceutycznych, koniecznie doświadczenie w pracy z kontraktami rocznymi z produktami leczniczymi OTC, wyrobami medycznymi, suplementami diety, Rx INN
- Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz potrafią budować relacje z klientami,
- Potrafią analizować dane, ustalać priorytety oraz planować
- Entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem inspirują innych
- Ukończyli studia wyższe
- Posiadają prawo jazdy kat. B
- Znają jęz. angielski na poziomie komunikatywnym
Zobacz Profil Pracodawcy