Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Praca przy komputerze.
- Zagrożenie korupcją.
- Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajdują się 4 toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Nadzoruje, koordynuje i inicjuje prace wydziału w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań wydziału.
- Pełni nadzór nad prowadzeniem prac związanych z monitorowaniem inwestycji budowlanych w obiektach zarządzanych przez jednostki statystyki publicznej w celu zapewnienia właściwego wydatkowania środków publicznych.
- Planuje potrzeby inwestycyjne i remontowe w budynku GUS i przyległym do niego terenie w celu zapewnienia właściwej i bezpiecznej eksploatacji obiektu i znajdującym się w nich urządzeniach technicznych.
- Pełni nadzór nad właściwą eksploatacją budynku i urządzeń technicznych w celu zapewnienia ciągłości pracy urzędu i bezpieczeństwa pracowników.
- Pełni nadzór nad procesem wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań związanych z odpowiednim utrzymaniem nieruchomości, bierze udział w komisjach przetargowych oraz sprawuje nadzór podczas realizacji przedmiotowych zadań w celu właściwej i terminowej realizacji zleconych usług.
- Pełni nadzór nad realizacją umów dotyczących zadań realizowanych przez wydział w celu właściwej i terminowej realizacji zleconych usług.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy w obszarze inwestycyjno-technicznym
- Wiedza z zakresu planowania i realizacji inwestycji i remontów, zarządzanie infrastrukturą techniczną urzędu
- Znajomość przepisów prawa pracy związanych z kierowaniem pracownikami
- Znajomość zasad funkcjonowania statystyki publicznej i jej struktur organizacyjnych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość Prawa Budowlanego
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Znajomość procedur kancelaryjnych
- Dbałość o rozwój pracowników
- Zarządzanie ludźmi
- Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja
- Wspieranie innowacji
- Zarządzanie zmianą
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: wyższe techniczne z obszaru: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej
- Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie 5 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w obszarze inwestycyjno-technicznym
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne ze wzorem załączonym przez GUS)
- Dla osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.: oświadczenie o braku pracy, pełnieniu służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego technicznego z obszaru: budownictwo, architektura, inżynieria środowiskaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 1 roku doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji publicznejKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie prawa zamówień publicznychTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-09 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Dokumenty można składać w formie elektronicznej lub papierowej:
- w formie elektronicznej:
na adres rekrutacja@stat.gov.pl
lub poprzez e-doręczenia na skrzynkę AE:PL-77834-60292-CETTI-31
lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) na skrytkę: /y52d3bvq62/GUSpraca
- w formie papierowej:
w kancelarii Urzędu (pn.-pt. w godz. 7:00-16:15)
lub wysyłając na adres:
Główny Urząd Statystyczny
Biuro Organizacji i Kadr
al. Niepodległości 208
00-925 Warszawa
z dopiskiem: oferta nr 28/DB/2025
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://bip.stat.gov.pl/download/gfx/bip/pl/bipofertypracykonfiguracja/3/konfiguracja/klauzula_informacyjna_-_nabory_na_stanowiska_niebedace_wyzszymi_stanowiskami_w_sluzbie_cywilnej.pdf