Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału Promocji Usług i Prostego Języka w Departamencie Obsługi Klientów

Naczelnik Wydziału Promocji Usług i Prostego Języka w Departamencie Obsługi Klientów

Centrala NFZ
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1006 dni temu

Naczelnik Wydziału Promocji Usług i Prostego Języka

w Departamencie Obsługi Klientów

 

Numer ogłoszenia: DOK/22/38

Miejsce pracy: Warszawa

 

1 etat / umowa o pracę

 

Termin składania ofert 25.02.2022 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • prosty język – upraszczanie komunikacji pisemnej NFZ (pisma, formularze, treści na www), tworzenie standardów w zakresie pisania
  • dostępność – dostosowanie architektury, komunikacji (w tym cyfrowej) NFZ
  • promocja – kampanie w mediach społecznościowych, redakcja publikacji
  • standaryzowanie wizualizacji – księga znaku, księga identyfikacji wizualnej NFZ
  • portal Pacjent.gov.pl – pisanie artykułów, badania UX, przeprojektowanie architektury portalu
  • Forum Organizacji Pacjentów – utrzymanie relacji z organizacjami pacjentów, tworzenie wspólnych projektów

 

WYMAGANIA:

 

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe
  • Lata pracy zawodowej: minimum 6 lat

(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; Staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.)

Wymagania dodatkowe:

  • wiedza i doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • znajomość zagadnień związanych z prostym językiem oraz dostępnością
  • doświadczenie w tworzeniu treści na strony internetowe
  • doświadczenie w działaniach promocyjnych – projektowaniu kampanii i ich realizacji
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym w sposób zdalny
  • wiedza z zakresu zarządzania zmianą
  • znajomość zagadnień: funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej, profilaktyki zdrowotnej, promocji zdrowia
  • umiejętność sprawnego pisania, komunikacji oraz syntetycznego formułowania wniosków
  • umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych
  • zdolności organizatorskie i umiejętność prowadzenia spotkań zdalnych
  • umiejętność horyzontalnego spojrzenia na zadania
  • myślenie strategiczne
  • orientacja na wprowadzanie usprawnień i optymalizację
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
  • otwartość na zmiany
  • kreatywność
  • umiejętność przekonywania do zmian
  • determinacja w działaniu i orientacja na cele

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.


ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW