PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie prawidłowości działań w zakresie prowadzenia spraw ekonomiczno - finansowych oraz podatkowo-rachunkowych Regionu zgodnie wymaganiami Spółki.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- nadzorowanie i koordynowanie prowadzenia rozliczeń bieżącej działalności Regionu,
- nadzorowanie i koordynowanie prowadzenia rozliczeń nakładów inwestycyjnych oraz nadzorowanie i weryfikacja prawidłowości wyodrębnionej ewidencji środków trwałych w budowie finansowanych z UE i środków budżetowych,
- nadzorowanie i koordynowanie zapewnienia prawidłowości i terminowości rozliczeń podatkowych oraz obsługi finansowej w tym terminowości i prawidłowości wartości zapłat za zobowiązania,
- zatwierdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- udział w obsłudze organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej Spółki w celu spełnienia wymogów kontroli,
- kontrolowanie i przeprowadzanie wyceny rozrachunków oraz inwentaryzacji kont Księgi Głównej dotyczących Regionu,
- nadzorowanie i koordynowanie opracowywania informacji wspomagających proces podejmowania decyzji przy ocenie efektywności inwestycji,
- udział w przygotowywaniu projektów planów działalności inwestycyjnej dla projektów prowadzonych w Regionie wraz z prowadzeniem sprawozdawczości,
- monitorowanie i kontrolowanie inwestycji realizowanych w Regionie celem identyfikacji zagrożeń niewykonania Planu i ustalanie możliwości finansowania innych priorytetowych inwestycji zgłaszanych do realizacji,
- uzgadnianie projektów porozumień i umów na roboty, dostawy i usługi oraz dokumentacji przetargowej,
- zaciąganie zobowiązań, podpisywanie umów i porozumień zgodnie z kompetencjami (udzielone pełnomocnictwo),
- współpraca z zespołami kontraktu w zakresie przygotowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków krajowych i unijnych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse),
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z finansami i ekonomią,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość SAP,
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, podejmowania decyzji, zarządzania zespołem, dojrzałość menedżerska.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.