specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Komunikacja z klientami telefonicznie, przez czat i e-mail (wychodzące i przychodzące). Ochrona poufnych danych klientów. Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Mystery Shopping Project Manager – Native German Speaker
Mystery Shopping Project Manager – Native German Speaker
Multisearch AG
śląskie
praca stacjonarna
3266 dni temu
We are INTERNATIONAL SERVICE CHECK, the Customer Experience Company: 20 years of experience in customer insights. We offer personalized, innovative and technology-driven Mystery Shopping and Voice of the Customer programs to help our clients cater and adapt to their target market's needs.
Mystery Shopping Project Manager – Native German Speaker
Offer:
If you are passionate about customer experience and retail, fluent in German and English, this is your opportunity to work with a leading Customer Experience company and help your favorite brands make changes firsthand. We're hiring an International Project Manager.
Location: Poland – Home based with availability to travel (International Airport nearby)
Main Duties:
Project Management: Understands goals and available resources, sets up briefing materials and survey questionnaires, briefs and supervises the team members involved in the project, monitors correct performance and tackles issues to ensure timely delivery of results to client.
Client Relations: Ensures smooth communication with clients, understands and covers requirements and concerns to allow successful and trustful partnership.
Internal reporting: Understands and complies with the company's standards, achieves and measures objectives, regularly generates reports.
Required Knowledge & Skills:
Understand and comply with technical requirements
Experience in managing teams and multiple projects simultaneously
Knowledge of the retail industry and market research/consumer insights
Strong organizational and communication skills
Analytical, detail oriented, able to work under pressure
Qualifications:
Bachelor Degree in Business Administration, Project Management or related
Native German speaker and fluent English speaker
Conditions offered:
Freelance, home-based position. Must have computer and internet access.
Initially part time, potential to grow to full time.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Komunikacja z klientami telefonicznie, przez czat i e-mail (wychodzące i przychodzące). Ochrona poufnych danych klientów. Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...