CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
Jeśli media społecznościowe to Twoja pasja, jesteś zainteresowany najnowszymi trendami, to pracuj w jednej z najszybciej rozwijających się firm w social media i zostań częścią międzynarodowego zespołu w Berlinie.
- Zapewnienie zgodność z prawem i bezpieczeństwem filmów publikowanych na platformie;
- Weryfikacja, sprawdzanie treści (tekstów i zdjęć) oraz zwracanie uwagi na przepisy i wewnętrzne standardy organizacji;
- Ciągłe doskonalenie i rozwój standardów w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników;
- Współpraca z zespołem zarządzającym i innymi działami firmy w celu zpewnienia płynności procesów.
- Ukończone studia pierwszego stopnia (wraz z dyplomem licencjata/inżyniera);
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub niderlandzkiego (min. C1) w połączeniu z dobrą znajomością języka angielskiego (min. B2);
- Zainteresowanie social media, trendami, aktualnościami obszaru kultury, polityki, społeczeństwa;
- Umiejętność pracy w zespole, silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie w obsłudze platform społecznościowych (Instagram, YouTube itp.);
- Pasja do mediów społecznościowych/rozrywki internetowej, wideo, treści, popkultury;
- Chęć do pracy w systemie zmianowym.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji Berlina;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
- Światowy brand - bardzo dobrze znany i oceniany.