HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Moderator Social Media
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1111669
Międzynarodowa firma prowadząca usługi internetowe dla biznesu otwiera nowe Centrum Usług w Poznaniu! Budujemy zespół od podstaw, świetna okazja by się wykazać nawet nie mając doświadczenia w mediach!
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Content Moderatora, który będzie:
- czuwał nad bezpieczeństwem w naszych społecznościach
- sprawdzanie, modyfikowanie, raportowanie przesyłanych treści
- analiza aktywności i trendów wśród użytkowników, raportowanie ewentualnych problemów
- reagowanie na potencjalnie niebezpieczne sytuacje - według własnego rozeznania i standardów
Konieczna jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) i duże wyczucie w sprawach potencjalnie drażliwych. Doświadczenie w customer service mile widziane - oczekujemy zbliżonych cech.
UWAGA! Poszukujemy też kandydatów na bliźniacze stanowisko z j. NIEMIECKIM! Zapraszam do aplikowania!
Co oferujemy?
- nowe miejsce, nowy zespół - dużo nowych możliwości
- co tydzień ustalany nowy grafik - pełny etat ale w elastycznych godzinach
- pierwsza umowa już na pół roku
- benefity - multisport, prywatna opieka medyczna
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Content Moderatora, który będzie:
- czuwał nad bezpieczeństwem w naszych społecznościach
- sprawdzanie, modyfikowanie, raportowanie przesyłanych treści
- analiza aktywności i trendów wśród użytkowników, raportowanie ewentualnych problemów
- reagowanie na potencjalnie niebezpieczne sytuacje - według własnego rozeznania i standardów
Konieczna jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) i duże wyczucie w sprawach potencjalnie drażliwych. Doświadczenie w customer service mile widziane - oczekujemy zbliżonych cech.
UWAGA! Poszukujemy też kandydatów na bliźniacze stanowisko z j. NIEMIECKIM! Zapraszam do aplikowania!
Co oferujemy?
- nowe miejsce, nowy zespół - dużo nowych możliwości
- co tydzień ustalany nowy grafik - pełny etat ale w elastycznych godzinach
- pierwsza umowa już na pół roku
- benefity - multisport, prywatna opieka medyczna
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.