Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bank Spółdzielczy w Raszynie   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów będących w ofercie banku; pozyskiwanie i obsługa Klientów detalicznych; budowanie i rozwijanie relacji z Klientami; dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta; wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości; obsługa kasowa klientów;
Zobacz więcej ofert pracy

Mobilny Doradca Bankowy

Promore
małopolskie, Kraków, Tarnów
praca stacjonarna
4776 dni temu

Dla naszego klienta, Banku  z ugruntowaną pozycją na rynku usług finansowych,  poszukujemy osób na stanowisko:


Mobilny Doradca Bankowy
Miejsce pracy: małopolskie/ Kraków, Tarnów
Nr ref.: PB/09/KRA/wpisz miasto

Zadania:
  • Sprzedaż produktów bankowych
  • Realizacja wyznaczonych celów
Wymagania:
  • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów.
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz efektywnej organizacji pracy.
  • Wykształcenie min średnie.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętności obsługi komputera (Microsoft Office).
Oferujemy:
  • Przejrzyste i stabilne warunki zatrudnienia.
  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i prowizyjna).
  • Pakiet szkoleń umożliwiających podnoszenie swoich kwalifikacji.
  • Niezbędne narzędzia pracy ( samochód ,telefon)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bank Spółdzielczy w Raszynie   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów będących w ofercie banku; pozyskiwanie i obsługa Klientów detalicznych; budowanie i rozwijanie relacji z Klientami; dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta; wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości; obsługa kasowa klientów;