SOLUTIONS FOUND • PROMISES KEPT
ANOVO Polska należy do grupy ANOVO, światowego lidera wśród dostawców usług serwisowych dla rynku telekomunikacyjnego i multimedialnego.
Od marca 2015 r. Anovo stało się częścią firmy INGRAM MICRO Company – największego na świecie dystrybutora produktów elektronicznych m.in. . Acer inc., Apple, Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Lenovo, Microsoft, Samsung.
W związku z dynamicznym rozwojem Serwisu Drukarek poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisko:
Młodszy Technik Serwisu
(Serwis Drukarek)
(Serwis Drukarek)
Miejsce pracy: Pietrzykowice
Nr Ref.: MTECH/2015/20
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- Bogaty pakiet socjalny (bony świąteczne – 2 razy w roku, dopłaty do wypoczynku, dofinansowanie do karty Multisport, wyjazdy integracyjne możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego),
- Praca od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym,
- Rozbudowany system premiowania,
- Nagradzamy innowacyjne myślenie, pomysłowość i lojalność,
- Zapewniamy szkolenia niezbędne do realizacji powierzonych obowiązków,
- Możliwość zorganizowania transportu z miejscowości: Świdnica, Strzegom, Sobótka oraz okolic.
Do głównych zadań na stanowisku Młodszego Technika Serwisu będzie należało:
- diagnoza usterek płytek drukowanych,
- naprawa płytek drukowanych,
- wymiana podzespołów elektronicznych,
- raportowanie w systemie komputerowym części zużytych podczas naprawy.
Nasze oczekiwania wobec Kandydata:
- wykształcenie średnie techniczne, kierunek: Elektronika,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok, mile widziane w obszarze naprawy płytek drukowanych),
- praktyczne umiejętności posługiwania się sprzętem pomiarowym,
- bardzo dobra znajomość technik lutowania elementów THT oraz SMD,
- praktyczna umiejętność czytania i analizowania dokumentacji serwisowej, schematów elektrycznych i ideowych,
- podstawowa znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentów technicznych,
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz realizacja działań w określonym czasie,
- Orientacja na osiągnięcie planów serwisowych oraz jakościowych.