Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
- ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki,
- obsługa zgłoszeń technicznych napływających od Klientów (w ramach drugiej linii wsparcia),
- dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych,
- współpraca z klientami Spółki ze szczególnym uwzględnieniem Klientów Kluczowych w zakresie bieżącej obsługi Serwisowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym Access),
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z telekomunikacją oraz informatyką
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem,
Mile widziane:
- wiedza z zakresu terminali POS oraz systemów fiskalnych.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych,
- profesjonalny rozwój w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO,
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych,
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.