Młodszy Specjalista w Sekretariacie
Departamentu ds. Służb Mundurowych
Numer ogłoszenia: DSM/23/09
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 26.01.2023 r.
Szczegóły oferty
- przyjmowanie, rejestrowanie i prowadzenie korespondencji oraz monitorowanie stanu spraw terminowych wg. właściwości rzeczowej, kierowanej do Dyrektora i Zastępcy Dyrektora Departamentu;
- obsługa organizacyjno-sekretarska Dyrektora Departamentu i jego Zastępcy;
- prowadzenie terminarza spraw, spotkań z udziałem Dyrektora Departamentu i Zastępcy Dyrektora Departamentu;
- zabezpieczenie organizacyjne podróży służbowych Dyrektora i Zastępcy Dyrektora Departamentu;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach niewymagających wkładu merytorycznego;
- katalogowanie i przechowywanie dokumentacji według właściwości rzeczowej akt;
- przygotowywanie sprawozdań z działalności NFZ, w tym przetwarzanie danych sprawozdawanych przez oddziały wojewódzkie Funduszu;
- obsługa urządzeń biurowych;
- organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych z udziałem Dyrektora i Zastępcy Dyrektora Departamentu;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie
- Lata pracy zawodowej:
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego – minimum rok pracy zawodowej,
- w przypadku posiadania wykształcenia średniego – minimum 4 lata pracy zawodowej.
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej/świadectwem ukończenia szkoły średniej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia;
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących funkcjonowania i zadań realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
- biegła znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność organizowania pracy własnej, ustalania priorytetów, analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- umiejętność argumentowania, formułowania wniosków na podstawie analizy dokumentacji;
- obowiązkowość, sumienność, odpowiedzialność, odporność na stres;
- wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- znajomość aplikacji EZD będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW