Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:
umowa na zastępstwo
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
-
obsługa sekretariatu Prezesa Funduszu i GPF;
-
przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Prezesa Funduszu i GPF;
-
przedkładanie przyjętej korespondencji do dekretacji dyrektorowi lub kierownikowi działu oraz rozdzielanie zadekretowanej korespondencji wśród pracowników GPF lub do właściwej komórki organizacyjnej Centrali;
-
prowadzenie wykazu i monitorowanie stanu realizacji spraw terminowych w zakresie zleconym przez dyrektora GPF;
-
wspomaganie organizacji pracy Prezesa Funduszu i dyrektora GPF poprzez przyjmowanie i łączenie telefonów, obsługę poczty elektronicznej, programu biurowego Lotus, prowadzenie kalendarza spotkań;
-
udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych pracowników GPF lub innych komórek organizacyjnych Centrali;
-
zapewnienie właściwego wyposażenia Biura w materiały biurowe;
-
prowadzenie archiwizacji dokumentów;
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Wykształcenie: wyższe lub średnie
-
minimum roczny staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego lub 4-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego;
-
znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 581 z późn. zm.) oraz zagadnień z dziedziny ochrony zdrowia;
-
bardzo dobra umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej;
-
bardzo dobra umiejętność współpracy w zespole i z klientem zewnętrznym;
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint);
-
wysoka kultura osobista;
-
bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
-
samodzielność;
-
kreatywność;
-
odporność na stres;
-
dyspozycyjność (praca zmianowa 7:00 – 15:00; 11:00 – 19:00);
-
biegła obsługa urządzeń biurowych;
-
dobra organizacja pracy;
-
sumienność;
-
odpowiedzialność;
-
konsekwencja i wytrwałość w realizacji celów, skuteczne działanie, poczucie odpowiedzialności za wyniki;
-
umiejętność pracy pod bezpośrednim nadzorem – postępowanie zgodne z procedurami.
-
doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu;
-
podstawowa wiedza o systemie ochrony zdrowia i NFZ;
-
umiejętność obsługi programu kancelaryjnego obiegu dokumentów;
-
j. angielski w stopniu komunikatywnym.
-
podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
podpisane: list motywacyjny i CV;
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczenia wystawione przez pracodawcę potwierdzające:
- minimum roczny staż pracy przy wykształceniu wyższym;
- minimum 4-letni staż pracy przy wykształceniu średnim; -
podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014 poz.1182 z późn. zm.).
Weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń.
-
formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.
-
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
-
Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.