młodszy specjalista w Dziale Skarg i Wniosków w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki
Numer ogłoszenia: Katowice/23/11
Miejsce pracy: Katowice
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę / 2 pełne etaty
Termin składania ofert: 07.03.2023 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- rozpatrywanie skarg i wniosków zgłaszanych pisemnie,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- przygotowywanie projektów pism w związku z procedowanymi sprawami,
- analiza danych pozyskanych z systemu informatycznego w zakresie sprawozdanych świadczeń/procedur,
- udzielanie informacji pisemnych i telefonicznych w zakresie zasad i uprawnień do korzystania ze świadczeń w ramach ubezpieczenia zdrowotnego.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne (należy udokumentować):
- wykształcenie: wyższe lub średnie,
- lata pracy zawodowej:
- przy wykształceniu średnim wymagane są minimum 4 lata stażu pracy,
- przy wykształceniu wyższym wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. z 2022 r., poz. 2561 z późn. zm.),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2022 r., poz. 1876 z późn. zm.),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 1996 roku o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U. 2022 r., poz. 1731 z późn. zm.)
- umiejętność biegłej obsługi komputera, znajomość Ms Word, Excel,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność i dokładność,
- wysoka kultura osobista,
- mile widziana znajomość języka ukraińskiego.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW