Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik Działu Reklamacji Gdańsk
Młodszy Specjalista w dziale odbiorów lokali, zapewnienia jakości i reklamacji

Młodszy Specjalista w dziale odbiorów lokali, zapewnienia jakości i reklamacji

IPK sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2669 dni temu

IPK sp. z o. o. Doradztwo Personalne działa na runku doradztwa personalnego od 1991 roku.

Nasz Klient - duża firma  wchodząca w skład grupy kapitałowej działającej od ponad 20 lat w branży deweloperskiej,  realizującej wiele projektów inwestycyjnych mieszkaniowych i komercyjnych, będącej jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm deweloperskich na Wybrzeżu poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista w dziale odbiorów lokali, zapewnienia jakości i reklamacji
Nr ref.: SDL/09/17
Lokalizacja: Gdańsk

Opis stanowiska:

 

Wsparcie procesu obioru lokali i obsługi reklamacyjnej klientów:

  • prowadzenie i ewidencjonowanie wszelkiej dokumentacji związanej z odbiorami lokali oraz procesem reklamacyjnym
  • wprowadzanie danych do systemu oraz tworzenie zestawień i podstawowych analiz
  • wsparcie przy tworzeniu oraz bieżąca weryfikacja harmonogramów odbiorów lokali
  • uczestniczenie w przygotowywaniu niezbędnej do odbioru dokumentacji
  • uczestniczenie w przekazywaniu lokali klientom      
  • przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • dokonywanie wstępnych ustaleń i kwalifikacji zgłaszanych reklamacji
  • prowadzenie korespondencji z klientami i przekazywanie im bieżących informacji na temat zgłaszanych reklamacji
  • monitorowanie procesu usuwania usterek oraz ewidencjonowanie dokumentacji związenej z jego zakończeniem
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe budowlane (budownictwo lądowe, konstrukcje budowlane) lub pokrewne studia techniczne
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy biurowej i obsłudze klientów
  • mile widziane doświadczenie w firmie deweloperskiej
  • odporność  na stres
  • cierpliwość i skrupulatność
  • dokładność i terminowość w działaniu i przygotowywaniu oraz ewidencjonowaniu dokumentacji
  • samodzielność w działaniu
  • komunikatywność i  umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientami
Oferujemy:
  • możliwość długoterminowej współpracy z dynamicznie rozwijającą się, mającą duże perspektywy i potencjał firmą,
  • możliwość rozwoju i awansu,
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • samodzielną, pełną wyzwań i różnorodnych zadań pracę w przyjaznej atmosferze

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie pradwo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...