- Wsparcie w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji pracowniczej,
- Bieżące wsparcie administracyjne Zespołu HR,
- Przygotowanie raportów,
- Udział w programach Recognition prowadzonych wewnątrz firmy,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Sumienność i zaangażowanie,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra znajomość pakietu MS Office. (ze szczególnym uwzględnieniem Power point)
- Umowę na zastępstwo
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w atmosferze wsparcia i partnerstwa
- Rozbudowany system wyróżnień pracowników
- Pracę w zgranym, dynamicznym zespole
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze